Sant Jordi, porta a porta, puerta a puerta

Salta a la versión en Castellano.

Per raons òbvies, aquest any no podem celebrar sant Jordi, un dia que seria estrany, estiuenc i calorós, però que de ben segur, copsaria una vegada més l’esperit d’una diada tan nostra.

Se’ns tanquen les portes, però jo t’ofereixo unes altres, un porta a porta.

Si vius a Ribes i vols adquirir algun dels meus llibres, et dono l’oportunitat de poder-ho fer. Contacta amb mi a través de:

info@martaestradag.com

DM per Twitter: @martaestradag

També em pots contactar per Whatsapp si coneixes el meu telèfon.

Només m’has de dir quin o quins llibres vols, d’aquells dels que disposo exemplars, i jo te’ls portaré a casa el dia 23, seguint totes les mesures de seguretat establertes.

Si vols ajudar uns llibres que ja tenien les maletes fetes per anar de presentació daquí cap allà, o que ja s’emperifollaven per lluir el dia de sant Jordi… ja ho saps.

Tant de bo pogués arribar més lluny, tant de bo correus ens donés un marge per enviar llibres sense un sobrecost. Però no és així.

Gràcies per ser-hi. Sempre.

Por razones más que obvias, de nuevo nos quedamos a las puertas de poder celebrar un sant Jordi, aunque extraño y caluroso, pero seguro que con el mismo espíritu festivo de los de toda la vida, los primaverales, los de días medio lluviosos o de sol radiante.

Te ofrezco otras puertas diferentes: un sant Jordi puerta a puerta. Si vives en Ribes, si te interesa adquirir alguno de mis libros, solo envíame un mensaje. Ponte en contacto conmigo a través de

info@martaestradag.com

DM por Twitter: @martaestradag

o por Whatsapp si conoces mi teléfono,.

y concertaremos una entrega a domicilio, el jueves día 23, adoptando todas las medidas de seguridad oportunas.

Me gustaría poder llegar más lejos, a todo el mundo fuera de mi localidad. Ojalá correos nos diera margen para enviar libros sin que fuera tan costoso, pero no es así.

Gracias por estar. Siempre.

Autor: Marta Estrada Galán
Dicen que algunos niños nacen con un pan bajo el brazo. Yo asomé al mundo con un libro y un cuaderno, solo que no me enteré hasta que a los once años comencé a devorar novelas y a escribir historias como si no hubiera un ayer en que también podría haberlo hecho. Luego llegó eso que llamamos vida, donde entre lectura y lectura, me convertí en lo que soy: escritora, aficionada a los paseos, a mantenerme en forma, al canto y al radioteatro, integrante de un coro y madre a tiempo total. Convivo con mis dos hijos, mi gata Nara y mis amigos que, aunque en la distancia, siempre están a mi lado.

Deja un comentario

Ir al contenido